Grafik

Grafik zajęć prowadzonych we wrześniu 2017

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18.00 TBC**Małgosia FITBALL**Klaudia ZDROWE PLECY & PILATES*/**Klaudia TBC+CORE**Klaudia ZDROWE PLECY*Klaudia/Monika
19.00 TURBOSPALANIE***Małgosia SZTANGI***Klaudia TRENING OBWODOWY**/***Klaudia SZTANGI**/***Klaudia TABATA & CORE***Klaudia
20.00 SPIN&CORE**/***Klaudia SPIN&CORE**/***Klaudia JOGA*/**Monika

* – zajęcia  prozdrowotne o niskiej intensywności

** – zajęcia dla początkujących i średnio zaawansowanych

*** – zajęcia dla zaawansowanych

Czas trwania zajęć to 50 min. Na wszystkie zajęcia obowiązują zapisy, które przyjmowane są u instruktora lub pod numerem telefonu: 507 173 663.

UWAGI!

- Klientka może najpóźniej do 3 godzin przed rozpoczęciem zajęć odwołać rezerwację miejsca, bez podawania przyczyny. W przypadku nieobecności i nie odwołania rezerwacji lub późniejszej niż 3 godziny rezygnacji – wejście zostaje skreślone z karnetu.

- Klientka, która nie złoży wcześniejszej rezerwacji, może z powodu braku miejsc nie uczestniczyć w zajęciach.

SHAPE I – trening dla osób początkujących, którego celem jest wzmocnienie mięśni całego ciała, a przez to poprawa sylwetki. Trening z użyciem obciążenia zewnętrznego
SHAPE II – trening dla osób bardziej zaawansowanych i wytrenowanych, którego celem jest wzmocnienie mięśni całego ciała i praca nad poprawą kondycji. Trening z użyciem obciązenia zewnętrznego
POWER FIT – trening o najwyższym stopniu intensywności, przeznaczony dla osób uczęszczających już na zajęcia. Celem treningu jest poprawa kondycji oraz wytrzymałości mięśniowej. Trening z użyciem stepów i tubbingów
FITBALL – zajęcia o średniej intensywności, przeznaczone dla osób początkujących i średnio zaawansowanych. Jego celem jest wzmocnienie mięśni i poprawa sylwetki. Zawiera elementy pilatesu oraz ćwiczeń profilaktyki zdrowych pleców. Trening z użyciem dużych piłek Fitball
OVOFUN – zajęcia o średniej intensywności, przeznaczone dla osób średnio- i zaawansowanych. Jego celem jest poprawa wydolności i kondycji oraz wzmocnienie mięśni. Trening z użyciem specjalnych eliptycznych piłek Ovoball
ZDROWE PLECY – zajęcia o charakterze prozdrowotnym, mające na celu poprawę wzmocnienia mm. posturalnych: brzucha, pleców i pośladków, z elementami stretchingu oraz Pilatesa. Dla osób: początkujących, z bólami kręgosłupa, po kontuzjach, w ciąży (za zgodą lekarza).
PILATES – zajęcia oparte o metodę Pilatesa. Spokojniejsze i także wymagające ćwiczenia pozwolą wysmuklić i pięknie wyrzeźbić twoje ciało.
FORMA W CIĄŻY – specyficzne zajęcia przeznaczone dla Pań będących w ciąży, niezależnie od stanu zaawansowania. Bardzo spokojna forma pomagająca przygotować się do porodu i pozostać w dobrej kondycji
AKTYWNY WEEKEND – zajęcia o średniej intensywności, dla osób pragnących pozytywnie nastroić się na cały weekend. Nastawione są na spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę wytrzymałości mięśniowej. Trening z użyciem różnego sprzętu
LATINO FIT – wkrótce więcej o nowych zajęciach
STEP & SHAPE – zajęcia dla osób średnio- i zaawansowanych. Celem treningu jest wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Zajęcia z wykorzystaniem stepów i obciążenia zewnętrznego
STEP&DANCE – zajęcia dla osób średnio- i zaawansowanych łączące prostą choreografię na stepie z ćwiczeniami wzmacniającymi
SPIN&CORE – trening na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki pod dyktando instruktora, połączony z wymagającym treningiem brzucha na zakończenie zajęć. Propozycja dla Pań i Panów.
SPINNING – trening na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki pod dyktando instruktora. Intensywna propozycja dla Pań oraz PANÓW
TRENING OBWODOWY – trening zbudowany na zestawie ćwiczeń, angażujących duże partie mięśniowe, ułożonych w obwód. Świetnie wpływa na poprawę kondycji i spalanie tkanki tłuszczowej.
SZTANGI – intensywny i wymagający trening o charakterze siłowo- wytrzymałościowym z wykorzystaniem sztang. Odpowiednio dobrane obciążenie pozwala fantastycznie rzeźbić sylwetkę i spalać tkankę tłuszczową. Zajęcia NIE TYLKO DLA PAŃ!!!
ABT ATAK – trening nastawiony na wymodelowanie i ujędrnienie dolnych partii ciała: brzucha, ud i pośladków. Zajęcia dla początkujących i średnio- zaawansowanych z użyciem różnorodnego sprzętu
FITBALL Flow – spokojne zajęcia dla początkujących i średnio zaawansowanych z nastawieniem na wzmacnianie mięśni posturalnych. Trening z wykorzystaniem różnych piłek
JOGA – zajęcia o charakterze prozdrowotnym, mające na celu usprawnienie funkcji organizmu. Dla osób: chcących poprawić komfort życia, odczuwających bóle w kręgosłupie, mających problemy z przykurczami mięśni.
POWER SHAPE – zajęcia łączące ćwiczenia wzmacniające z kondycyjnymi, wykorzystujące obciążenie zewnętrzne: sztangi, kettle, hantle. Dla osóbśrednio- i zaawansowanych
TURBOSPALANIE – zajęcia w oparciu o treningi metaboliczne – intensywne ćwiczenia kondycyjne wpływające na spalanie tkanki tłuszczowej. Dla osób zaawansowanych
POWER CORE – zajęcia nastawione na intensywne wzmacnianie mięśni brzucha, połączone z dynamiczniejszą i intensywniejszą rozgrzewką. Dla osób początkujących i średniozzwansowanych
TBC – uniwersalne zajęcia wzmacniająco-kondycyjne. Poprawiają sylwetkę i dodają wytrzymałości. Angażują mięśnie całego ciała.
TABATA & CORE Intensywny trening metaboliczny oparty o czasowy system Tabata! Poprawia kondycje i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej!